Marshall Pleasant Teague
1921.02.22. - 1959.02.11.

Születési hely: Daytona Beach, Florida, USA

A későbbiekben a "King of the Beach" becenévvel rendelkező Teague a floridai Orlandóban kezdte a pályafutását 1945-ben, miközben még a légierőnél szolgált. Egy 1939-es Hudson 6 géppel indult a NASCAR Sportsman versenyen.
1947-ben a NCSCC Stock Car sorozatban is versenyzett.
Marshall Teague a NASCAR egyik úttörője volt, különösen a hazai Daytona Beach-i pályán.
1948-ban a NASCAR modified és Strictly Stock versenyek résztvevője volt. A Modified sorozat Dayton Beach-i road versenyét megnyerte.
1949 és 1952 között a NASCAR Grand National sorozatban versenyzett. De természetesen nem hagyta ki a Daytona Beach-i Modified és Sportsman versenyeket sem.
Az 1951-ben egy Hudson 308-as modellt átépített, létrehozva egy kiváló Grand National versenyautót. A hathengeres motort Teague fejleszette tovább Vince Piggins (Hudson) mérnökkel együtt.
Az autó kezdeti sikereit látva a Hudson Motor Car Co. felvásárolta a csapatot. Így Marshall Teague lett a NASCAR történetének első gyárilag támogatott versenyzője. Számtalan versenyt nyert, és domináns versenyzője volt a sorozatnak.
1951-ben részt vett a Carrera Panamericana második futamán, ahol a 6. helyen intették le.
1952-ben már az AAA National Stock Car bajnokság versenyein vett részt. Első nekifutásra el is hódította a bajnoki címet. Ebben az évben is indult a Carrera Panamerica versenyen. A Standart osztály 7. helyét szerezte meg.
1953-ban vesz részt először az Indy500 versenyen Hart Fullerton autójával. A 169. körben kiállni kényszerült olajszivárgás miatt. A Stock Car bajnokságban is versenyben volt a bajnoki címért.
1954-ben már több versenyen is rajthoz szeretne állni. Indianapolis-ban csak tartalék versenyzőként kap lehetőséget 46 kör erejéig. Milwaukee-ban és Darlington-ban nemsikerült kvalifikálnia magát. Viszont megszerezte második AAA Stock Car bajnoki címét.
1955-ben csak a stock car bajnokságra koncentrált.
Majd 1956-ban tér vissza Indianapolisba. A versenyen nem tud indulni a sikertelen kvalifikáció miatt. De folytatja a versenyzést az ekkor már USAC által szankcionált Stock Car bajnokságban.
1957-ben éri el legnagyobb sikerét az Indianapolis 500 mérföldes versenyen, a 7. helyen intették le.
1958-ban ismét a sikertelen kvalifikáció kényszeríti a verseny kihagyására.
Az '57-es és '58-as szezonban szerényebb stock car eredményekkel kénytelen beérni.
1959 február 10.-én A Daytona International Speedway-en egy 171,821 mérföld/órás (276,46 km/h) nem hivatalos zárt pályás sebességrekordot állított fel a Sumar Special streamliner volánja mögött.
A következő napon február 11.-én megpróbál még gyorsabb lenni, 140 mph (230 km/h) sebességnél megpördült és a külső falnak csapódott. A baleset következtében Teague az üléssel együtt kirepült az autóból és szörnyet halt.

Rajtok: 2
Győzelmek: -
Pole: -
Pontok: 300

Díjai:
1951, AAA Stock Car Driver of the Year
1968, National Motorsports Press Association (NMPA) Hall of Fame
1988, National Auto Racing Hall of Fame
1989, TRS/NASCAR Mechanics Hall of Fame
1991, Racing Writers and Broadcasters Association Hall of Fame
2014, Motorsports Hall of Fame of America